Kempisch Vrouwen Gilde

Welkom bij het Kempisch Vrouwen Gilde (KVG) Bladel

Wie zijn wij?

Wij zijn een vereniging van ongeveer 300 vrouwen, met als thuisbasis Bladel. Onze vereniging biedt vrouwen de mogelijkheid elkaar te ontmoeten. Met de activiteiten die wij organiseren leveren wij een bijdrage aan de ontwikkeling en ontspanning van onze leden. Daarbij staat gezelligheid voorop.

Vrouwen van alle leeftijden zijn welkom!

Wat kun je verwachten bij KVG Bladel?

Ontmoet andere vrouwen uit de omgeving tijdens cursussen, bedrijfsbezoeken, lezingen, workshops, wandel- en fietsdagen en nog veel meer activiteiten. Jaarlijks hebben we terugkerende algemene bijeenkomsten met veel respons, zoals de openingsvergadering in september bij de start van het nieuwe verenigingsjaar. Ook is er een jaarfeest, een kerstbijeenkomst, een nieuwjaarsontmoeting en een afsluiting van het verenigingsjaar.

Onze vereniging onderscheidt zich doordat de leden enthousiaste, eigentijdse en maatschappelijk betrokken vrouwen zijn. Zij zijn geïnteresseerd in elkaar en de wereld om hen heen.

Geïnspireerd? Wees welkom bij onze vereniging en word lid!

Het lidmaatschap van KVG Bladel kost € 30,- per verenigingsjaar. Met deze contributie kunt u gratis aan een aantal activiteiten deelnemen, zoals lezingen en wandel- en fietsdagen in de regio van Bladel. Voor betalende activiteiten wordt een eerlijke bijdrage gevraagd. Vervoer tijdens georganiseerde dagtochten wordt vaak geregeld, voor andere activiteiten is wel eigen vervoer (of carpooling met mede-deelnemers) nodig en mogelijk.

De administratie van het KVG is volledig gedigitaliseerd; uw inschrijving kunt u zelf digitaal regelen via www.kvgbladel.nl. De incasso van contributie en de bijdrage voor activiteiten gaat automatisch.

Uw lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij u vóór 1 augustus opzegt.

Disclaimer en Privacywetgeving?

Op de website van het KVG Bladel treft u onze disclaimer en privacywetgeving aan die van toepassing is op onze leden. Door het lidmaatschap aan te gaan verklaart u zich hiermee akkoord.

Lidmaatschap

De contributie bedraagt € 30,00 per jaar. Het lidmaatschap loopt parallel met het verenigingsjaar van 1 juli tot en met 30 juni. Verlenging geschiedt automatisch, tenzij opzegging plaatsvindt vóór 1 augustus van het nieuwe verenigingsjaar.

kvg-bladel-logo-web

Molenakkers 31, 5521 GH Eersel